Tijdens de raadsvergadering van donderdag 21 november heeft de PSR de onderstaande vragen over de aanbesteding van de scholen gesteld.
- Het resultaat van de aanbestedingsprocedure is, ook voor ouders en kinderen, ronduit teleurstellend. Op welke datum start de vervolg aanbestedingsprocedure? Op welke datum is de uitkomst hiervan bekent?
- Er zou nog geen overeenstemming zijn over het programma van eisen tijdelijke locatie Dongestraat (speellokaal kleuters/fietsenstalling/onderhoud schoolgebouw). Op welke datum denkt u volledige overeenstemming te hebben met de betrokken partijen?
- Zijn er problemen rond de financiering van onderdelen als BSO/peutergroep/peuterplein? Zo ja, wanneer denkt u dit te hebben opgelost?
- Gaat het college direct na de uitkomst van een positieve aanbestedingsprocedure starten met de tijdelijke locaties? en
daaropvolgend de eerste mogelijkheid aangrijpt om te verhuizen? - Direct na de verhuizing starten met de sloop en nieuwbouw?